Don't hang on... Nothing lasts forever but the earth and sky

Sociologie - Hypotézy

10. dubna 2007 v 17:34 | Bezďa |  OSU
Zadání:
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (297)
Zobrazit starší komentáře

201 Bára Bára | 11. dubna 2007 v 11:55 | Reagovat

tak to bysme měly a ted ty pracovní hypotízy?

202 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 11:55 | Reagovat

ta definice nemá být obecnou definicí toho pojmu, co je vzdělání, ale definicí toho, co my budem zkoumat

203 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 11:56 | Reagovat

to je nejaky pruzkum :co si mylsite kdyz slzsite slovo islam?

204 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 11:57 | Reagovat

aha, tak nic

205 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 11:57 | Reagovat

jj, to nám je na prd

206 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 11:57 | Reagovat

jo janitak muzem to dat ted aze je to tenrozdil v procesu osvojovani na zs s s avs mezi muzi a divkami? nebo nejak jinak?

207 Bára Bára | 11. dubna 2007 v 11:58 | Reagovat

decka co to jsou ty pracovní hypotézy?

208 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 11:58 | Reagovat

já navrhuju, že v oblasti vzdělání se my zaměříme na zastoupení dívek ve středních a vysokých školách

209 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 11:58 | Reagovat

ale zas tam je ze 93% si mzsli ye je to ponizovani zen nebo tak neco, no... ale nevim jak nam to pomuze

210 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 11:58 | Reagovat

nojo, ale jak my na to přijdem?

211 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 11:59 | Reagovat

technika: anylýza dokumentů

212 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 11:59 | Reagovat

jj to uz mame

213 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:00 | Reagovat

:-) tak jo, no...

214 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:00 | Reagovat

mno, nad tím se mělo uvažovat než jsme si vybraly vzdělání, budem muset hledat nějaké studie

215 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:00 | Reagovat

chybi nam ty operacni definice ze uz jen

216 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:01 | Reagovat

v techdrobikovych knihach by o tom neco mohlo byt ne?mela je jitus tak nevim

217 Bára Bára | 11. dubna 2007 v 12:01 | Reagovat

ja bych to dala tak- vzdělání zastoupení dívek ve středních a vysokých školách, výchova - ta primární socializace či co, fakt pohněm, taky budu muset končit

218 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:01 | Reagovat

tyu výchovu, nemám moc ticha, co tam zkoumat, k tomu nenajdem už vůbec nic

219 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:01 | Reagovat

kruci, co to píšu ....tucha/ponětí

220 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:02 | Reagovat

no právě...

221 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:02 | Reagovat

osobně bych to vyměnila za pracovní uplatnění, na to nějaké statistiky, či dokumenty budou

222 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:03 | Reagovat

co tak definovat diskriminaci? sice nevím jak, ale tohle jsme ještě nedefinovali, i když to není přímo v tém otázce...

223 Bára Bára | 11. dubna 2007 v 12:03 | Reagovat

ale jo, najdem, to máš už jenom v tom, že holky prostě jinak berou, že musí umět vařit, kdežto kluci si hrajou a jsou pánové tvorstva a takové podobné kydy

224 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:04 | Reagovat

:-) to je rozdílná role muže a ženy, no, to by snad šlo

225 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:04 | Reagovat

jak myslíš, Báro

226 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:04 | Reagovat

jo, ale tohle je u nás, tam je to kdovíjak nebo stejně a tudíž o tom nic nebude

227 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:05 | Reagovat

saaaakryš, zase se nikam nedostáváme

228 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:06 | Reagovat

tak co teda s tou výchovou - jak to definujem?

229 Bára Bára | 11. dubna 2007 v 12:06 | Reagovat

tak já se hádat nebudu:) jestli chcete pracovní uplatnění a myslíte že o tom bude více, tak klidně mně je to šumafuk

230 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:06 | Reagovat

já už mám hlad

231 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:07 | Reagovat

formování osobnosti, příprava na aktivní účast člověka ve společenském životě...?

232 Bára Bára | 11. dubna 2007 v 12:07 | Reagovat

tak co pracovní uplatnění nebo výchova?

233 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:07 | Reagovat

a proc ne tu vychovu - primarni resocilaizaci? uz jsem ji tu predtim podrobne napsala

234 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:09 | Reagovat

tak nic no

235 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:10 | Reagovat

mylksela jsem ze se rozhodujem mezi pracovnim uplatnenim nebo vzdelanim :-)

236 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:10 | Reagovat

ale jo, však jo... nějak se ztrácím. Co ještě chybí? vybrat mezi výchovou a pracovním uplatněním?

237 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:11 | Reagovat

aha, no vzdělání bych nechala, protože když bude výchova a pracovní uplatnění, tak to moc souvislostí nemá

238 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:12 | Reagovat

klidně výchova - zkoumání, zda jsou dívky vychovávány pro svou budoucí roli matky a hospodyně, zatímco chlapci jako budoucí živitelé rodiny

239 Bára Bára | 11. dubna 2007 v 12:12 | Reagovat

ja jsem pro vychovu, ale nebaziruju na tom. chybi ten soubor pracovnich hypotez a operační definice pokud se nepletu. ja uz musím, mějte se

240 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:13 | Reagovat

no to je pravda ale nebyly tu pochybnosti ze k tomu nic nenajdem k tomu vzdelani ? mi je to jinak tez fuk tak dame to pracovni uplatneni ?

241 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:13 | Reagovat

chjo, podle mě se to pracovní uplatnění lépe slučuje se vzděláním a rozhodně to bude snažší

242 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:13 | Reagovat

supr, no mě to je venkoncem jedno, jestli vzdělání nebo výchova, hlavně, ať to nějak doděláme a at to má hlavu a patu...

243 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:15 | Reagovat

změň to na pracovní uplatně - budeme zkoumat zastoupení žen v oblasti zdravotnictví, školství a třeba financí a taky podle hiearchického postavení

244 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:17 | Reagovat

souhlasim s jani

245 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:17 | Reagovat

no, pracovní uplatnění a co? nic, jenom to?

protože jsme začly s tím, jestli je rozdíl ve výchově a vzdělání dívek a chlapců... a to že mají rozdílné pracovní uplatnění je vcelku jasné...

246 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:19 | Reagovat

to zas prostě budem zkoumat, kolik žen a na jakých pozicích všude možně pracuje

247 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:19 | Reagovat

a nenechame vsechnz tri? kdzy tak to pak muyem ymenit ya 14 dni ne v dalsim kroku...?

248 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:20 | Reagovat

tak? je to hotovo?

249 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:20 | Reagovat

no, taky bych tam nechala všechny 3, zatím

250 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:20 | Reagovat

ne, Dani, jsem radikálně proti, jen 2

251 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:21 | Reagovat

stejně nevíme, jak tu výchvu definovat

252 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:21 | Reagovat

:-)

253 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:21 | Reagovat

nevím... musím to ještě sepsat, co kdybyste mi pomohly najít to, na čme jsme se shodly? aspon tak trochu, všechny?

254 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:21 | Reagovat

holky koupila jsem si v ori kokosovy sprchovy gel to tak voni, jajj, uplne bych vypila normmalne. no nic, popojedem

255 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:22 | Reagovat

Otázka: Je rozdíl mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě?

Hypotéza: Mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě je rozdíl.

Pracovní hypotézy:

Muslimský svět – země Asie s převahou obyvatel islámského vyznání

256 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:22 | Reagovat

dobre.

257 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:23 | Reagovat

ok, ty pracovní hyp otézy se mi nezdají, no, nic. a co všechno máme definovat?

258 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:24 | Reagovat

pracovní uplatnění - kolik žen a na jakých pozicích pracuje

259 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:24 | Reagovat

tys chtela eco jeste definovat diskriminaci? co treba utlacovani prav a svobod cloveka jineho pohlavi, rasy ci naroda..?

260 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:25 | Reagovat

vzdělání - podíl dívek studujících na STř. a VŠ

261 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:25 | Reagovat

ok, a tu prac. hyp. bychom ještě mohly přidat, že je na trhu práce rozdíl v možnostech pro muže a pro ženy?

262 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:25 | Reagovat

to určitě ne Dani, jen diskriminace těch žen

263 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:26 | Reagovat

přesně tak, Evi, to by byla definice té diskriminace

264 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:27 | Reagovat

tak to by bylo

265 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:28 | Reagovat

takže diskriminace bude třeba upírání práv ženám?

266 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:29 | Reagovat

aha. muslimskym zenam?

267 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:30 | Reagovat

jo

268 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:30 | Reagovat

jo

269 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:31 | Reagovat

Zatím mám tohle:

Otázka:

Je rozdíl mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě?

Hypotéza:

Mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě je rozdíl.

Komponenty:

-    pracovní uplatnění - kolik žen a na jakých pozicích pracuje

-    diskriminace žen – upírání práv a svobod muslimským ženám

Pracovní hypotézy:

Muslimský svět – země Asie s převahou obyvatel islámského vyznání

Na trhu práce v muslimských zemích existuje rozdíl v možnostech pro muže a pro ženy

270 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:31 | Reagovat

jj jako ja myslela do te formulace ze by se to napsalo :-)

271 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:32 | Reagovat

ještě k tém prac. hypotézám bych přidala i to že je rozdílný přístup ke vzdělání mužů a žen... ať to je komplet

272 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:32 | Reagovat

pekne:-)

273 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:32 | Reagovat

do které?

274 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:33 | Reagovat

dobruš

275 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:33 | Reagovat

dobre pridej

276 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:33 | Reagovat

Dančo, do které formulace???

277 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:33 | Reagovat

mno socialni vedec ze me rozhodne nebude :-)

278 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:34 | Reagovat

v těch prac. hypotézách nám chybí to vzdělání

279 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:34 | Reagovat

No, už tam je

280 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:34 | Reagovat

evi to neres, juz to tam mas napasane, ja se neptala jestli muslimske zeny jako tak, myslela jsme to ze bychom to slovicko pridaly dso te formulace diksriminace...

281 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:34 | Reagovat

Takže mám toto:

Otázka:

Je rozdíl mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě?

Hypotéza:

Mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě je rozdíl.

Komponenty:

-    pracovní uplatnění - kolik žen a na jakých pozicích pracuje

-    diskriminace muslimských žen – upírání práv a svobod muslimským ženám

Pracovní hypotézy:

Muslimský svět – země Asie s převahou obyvatel islámského vyznání

Na trhu práce v muslimských zemích existuje rozdíl v možnostech pro muže a pro ženy

V muslimských zemích existuje rozdílný přístup ke vzdělání dívek a chlapců.

282 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:35 | Reagovat

jo je to ok ne? :-)

283 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:36 | Reagovat

k těm komponentům ještě asi přidat to vzdělání taky, co?

284 Jana Jana | 11. dubna 2007 v 12:36 | Reagovat

dobruš, já se loučím

285 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:37 | Reagovat

no radeji jo. tak pa jani

286 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:38 | Reagovat

čaau :-) ještě co to teda je to vzdělání...!!??!!

287 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:39 | Reagovat

ja bych dala to jak jsem psala, rozdil v procesu osvojovani si znalosti na zs, ss a vs mezi divkami a chlapci. tak jsme tu osirely :-)

288 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:41 | Reagovat

No, danča tu je taky, ale asi to teprv čte...

289 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:41 | Reagovat

Ok, finální verze???

Otázka:

Je rozdíl mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě?

Hypotéza:

Mezi vzděláním a pracovním uplatněním mužů a žen v muslimském světě je rozdíl.

Komponenty:

-    pracovní uplatnění - kolik žen a na jakých pozicích pracuje

-    diskriminace muslimských žen – upírání práv a svobod muslimským ženám

-    vzdělání – procento dívek a chlapců na školách v muslimských zemích a rozdíly v přístupech k nim na úrovni základních, středních a vysokých škol

Pracovní hypotézy:

Muslimský svět – země Asie s převahou obyvatel islámského vyznání

Na trhu práce v muslimských zemích existuje rozdíl v možnostech pro muže a pro ženy

V muslimských zemích existuje rozdílný přístup ke vzdělání dívek a chlapců.

Skryté předpoklady:

Přístup k ženám v muslimských zemích chápeme z našeho pohledu, jako diskriminaci. Ti, kteří tak byli vychováni to berou jako normální.

290 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:44 | Reagovat

ok to vzdelani mas fajn. je to pekne jsi sikovna. aha, danca je tu taky? mi furt nejde icq

291 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:45 | Reagovat

no, mě už jo... ještě asi přeformuluju otázku... takhle to vypadá, že chceme řešit rozdíl mezi vzděláním a pracovním uplatněním, ale my řešíme rozdíl mezi ženami a muži v těhle dvou oblastech dohromady.

292 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:46 | Reagovat

Otázka:

Je rozdíl ve vzdělání a v pracovním uplatněním mezi muži a ženami v muslimském světě?

293 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:47 | Reagovat

tak, takhle to asi pošlu, jestli nemáte námitky. Musím jít se psem, než se stane katastrofa!... pak se tu ještě kouknu:-) zatím

294 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:48 | Reagovat

dobr evi. zkousim opravwenou klavesnici... konecne muzu hybat s kablem a ono se to nevypne :-)

295 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 12:48 | Reagovat

ok

296 Bezďa Bezďa | E-mail | 11. dubna 2007 v 12:50 | Reagovat

bezva, takže... to je konec, přátelé... tádyráráráráááá

297 Daniela Daniela | 11. dubna 2007 v 13:06 | Reagovat

super :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama